Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Bridgestone Blizzak LM-80 EVO

Bridgestone Blizzak LM-80 EVO - test opony

Opony zimowe Testy opon zimowych | Kalkulator opon

Poznaj najnowszą propozycję Bridgestona dla kierowców SUV-ów. Przeczytaj informacje poniżej i sprawdź czy opona może spełnić Twoje oczekiwania.

Lepsza od najlepszej

Bridgestone Blizzak LM-80 EVO to następca bardzo utytułowanej opony Bridgestone Blizzak LM80, która w testach z 2012 roku zajmowała trzykrotnie 1. miejsce. Pierwszy z nich – test presitżowej organizacji ADAC – pokazał, że LM80 to opona bardzo dobrze zachowująca się na lodzie, charakteryzująca się krótką drogą hamowania na śniegu i mokrej drodze, redukująca zużycie paliwa. Oprócz 1. miejsca w teście ADAC opona zajęła najwyższe miejsce podium w testach ACE i GTÜ.

Jak podaje producent Bridgestone Blizzak LM-80 EVO jest lepszy od swojej poprzedniczki w trzech dziedzinach. Po pierwsze Bridgestone Blizzak LM-80 EVO ma inny układ lamelek, które poprawiają jeszcze osiągi opony na mokrej nawierzchni. 

Po drugie opona wykonana jest z mieszanki gumowej z większą ilością krzemionki, która w połączeniu z trzecim odnowionym elementem – zoptymalizowaną konstrukcją żebra centralnego i klocków barkowych – poprawia prowadzenie i trzymanie się drogi.

Co możesz zyskać?

Bridgestone Blizzak LM-80 EVO pozwala kierowcom wykorzystywać pełnię osiągów charakterystycznych dla SUV-ów. Japoński koncern zapewnia, że ten model opony został bardzo dobrze przygotowany na warunki panujące w czasie europejskiej zimy. Kierunkowy wzór bieżnika z lamelkami o zaawansowanym kształcie dba o przyczepność, prowadzenie na śniegu i lodzie oraz o zbalansowane prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni. Koncern gwarantuje, że dzięki nowej mieszance gumowej i lżejszej konstrukcji opona maograniczone opory toczenia, co pozwala Ci zaoszczędzić paliwo. 

Bieżnik Bridgestone Blizzak LM-80 EVO


Opinie o oponieBridgestone Blizzak LM-80 EVO


kasztan napisał(a):

Opona spokojnie zadowoli takich kierowcow jak ja, czyli nie szalejących na drogach, ale duzo podrozujacych. Nie pamietam żeby opona byla gdzies slabsza. jest dobra w kazdych warunkach. polecam.

Piotrek napisał(a):

Fajna opona, bardzo dobra relacja cena/jakość

Slawek napisał(a):

Bardzo dobre opony. Idealnie trzymają na śniegu i oblodzonej nawierzchni. Nie robią nadmiernego hałasu i są elastyczne.

DAMIAN M. napisał(a):

Nigdy się na tej marce nie zawiodłem, zawsze spełnia moje oczekiwania.

Tomasz napisał(a):

Bardzo dobre opony. Polecam. Cena równie dobra biorąc pod uwagę inne droższe opony, którymi jeździłem.

jacosss napisał(a):

bardzo dobry model, dobrze zachowuje sie niemal wszędzie, jedyne do czego moglbym sie przyczepic to ewentualnie zachowanie na blocie posniegowym, ale i tak jest wszystko na dobrym poziomie. do tego opona naprawde super wygląda, tak sportowo, fajnie wyglada na aucie.

Wojtek napisał(a):

Generalnie, wybierając te opony spodziewałem się czegoś lepszego. Szczególnie podczas hamowania na błocie pośniegowym sprawiają one problemy. Co do prowadzenia, to nie wiem ile to zasługa opon a ile napędu 4×4.

Krojc7 napisał(a):

Super opony w dobrej cenie !

Jakub napisał(a):

Polecam .

Jacek Ratajczak napisał(a):

Dobra jakość w stosunku do ceny.

Etykieta Bridgestone Blizzak LM-80 EVO dla rozmiaru 205/70 R15 96T

E
C
72 dB dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
  • Efektywność paliwowa - Model Bridgestone Blizzak LM-80 EVO uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.

Opona w testach

Opona jeszcze nie brała udziału w żadnym teście

Zobacz również opony