Continental WinterContact TS 830 P - test opony
Bieżnik Continental WinterContact TS 830 P
Opinie o oponieContinental WinterContact TS 830 P
Opony były w pełni zadowalające, począwszy od jazdy, po stan, w jakim się znajdują po przejechaniu już 30 000 km. Zero dyskomfortu podczas jazdy. Nie przeszkadzały w niczym.
Przejechałem 45 000 mil i opony wyglądają jakbym mógł przejechać jeszcze 25 000 mil. Chciałem powrócić do opon letnich, ale nie ma takiej potrzeby. Łatwo przejechać 63 mpg na nich więc nie ma nadmiernego zużycia paliwa. Zamontowałem je również na moim xtrailu i jestem zadowolony z nich także na tym samochodzie.
Dobra cena w relacji do jakości. Polecam
Polecam
Super opony, polecam .
Opony bardzo dobrze mi służyły cały sezon jesienno zimowy. Na sniegu i lodzie nie bylo najmniejszych problemów z prowadzeniem samochodu. Jedyne co mi przeszkadzalo to dziwne drgania kół na wolnych zakretach na suchej nawierzchni. Nie wiem czy to wina opon, czy samochodu, ale na oponach letnich nie wystepuja podobne drgania.
dobre na każde warunki drogowe
Jakość odpowiadającą cenie, polecam
Dobre opony RunFlat, jak przy tego typu oponach troszkę są głośniejsze, trochę trzesie więcej niż przy zwykłych na autostradach i drogach szybkiego ruchu, są ok
bardzo dobra i tania
Etykieta Continental WinterContact TS 830 P dla rozmiaru 205/55 R16 91H
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę E,.
- Efektywność paliwowa - ModelContinental WinterContact TS 830 P posiada bardzo niską kategorię F efektywności paliwowej. Opona nie powoduje obniżenia poziomu spalania ani emisji zanieczyszczeń. Produkty o niskiej kategorii często charakteryzują się nieco lepszą przyczepnością, ale są o wiele mniej ekonomiczne.
- Generowany hałas
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teścieZobacz również opony