Dunlop SP Sport Maxx TT - test opony
Bieżnik Dunlop SP Sport Maxx TT
Opinie o oponieDunlop SP Sport Maxx TT
Opony mają wyśmienitą przyczepność na suchej nawierzchni a tempo reakcji podczas manewrów zadziwia!!!Opona zdecydowanie zaprojektowana dla uzytkowników szukających czegos wiecej, z przeznaczeniem do bardzo agresywnego stylu jazdy. Na mokrej nawierzchni tez nie jest zle, a jesli brac pod uwagę to ze jest to opona z bieznikiem asymetrycznym to jest BARDZO DOBRZE. Opony są cichutkie nawet podczas bardzo duzych prędkości. Bardzo pewna i przewidywalna opona, o potwornym potencjale, jednak nie nadaje sie nawet na lekkie warunki zimowe ale w koncu to nie zimówka.
Polecam, miałem wcześniej na lato Dunlop SP SPORT 9000 i uważam ,że SPORTMAXX TT są zdecydowanie lepsze na suchej nawierzchni, pod względem generowanego hałasu oraz sterowności pojazdu!!!
Opona bardzo dobrze się zachowuje zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Amortyzowanie jest słabe ale to wina niskiego profilu opony. Przejechałem 4 sezony (około 60tyś km na letnich oponach) do końca życia opon:)Ogólnie jestem zadowolony.
Dobra opona. Trzyma idealnie auto w torze jazdy w mocnych parametrach, zwłaszcza na ostrych łukach.
Jestem bardzo zadowolony pod każdym względem. Idealne na mokre nawierzchnie, przejazd przez kałuże – opony wchodzą w wodę jak „nóż w miękie masło”. Przejazd przez kałuze prawie nieodczuwalny żadnych szarpnięć samochodem oczywiście mowa o prędkościach 70- 95 km/godz. Moje opinia jest w odniesieniu do poprzednich opon Continental 4×4 Contact
Z opon jestem zadowolony
Cicha i solidna opona.
Polecam w 100%
Opony OK.
W tej klasie po prostu dobre oponki choć mogłyby być trochę tańsze..
Świetne właściwości jezdne zarówno na nawierzchni mokrej jak i suchej
Etykieta Dunlop SP Sport Maxx TT dla rozmiaru 205/55 R16 91 W
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
- Efektywność paliwowa - Model Dunlop SP Sport Maxx TT uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria C oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
- Generowany hałas - Opona ma doskonałe właściwości akustyczne. Dzięki zoptymalizowanej budowie i nowoczesnej mieszance zapewnia wysoki komfort wewnątrz kabiny pojazdu. Średni poziom hałasu 67dB gwarantuje niczym nie zakłócone doznania z podróży zarówno dla kierowcy, jak i wszystkich pasażerów.
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teścieZobacz również opony