Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Dunlop SportMaxx RT

Dunlop SportMaxx RT - test opony

Opony letnie Testy opon letnich

Dunlop SportMaxx RT- najwyższej klasy opony letnie do aut sportowych i limuzyn

Opony Dunlop SportMaxx RT to, jak sama nazwa wskazuje, opony przeznaczone dla osób, które korzystają z aut sportowych i limuzyn o wysokich osiągach, w przypadku których niezwykle ważne jest precyzyjny dobór odpowiednich części. Opony te, oprócz asymetrycznego bieżnika, co poprawia kontrolę i dynamikę jazdy na każdej nawierzchni (także na zakrętach), wyróżnia specjalny system ochronny felg w postaci gumowego rantu, który chroni je przed uszkodzeniami. Wysoka jakość wykonania opon Dunlop SportMaxx RT sprawiła, że zajmują ona czołowe miejsca w testach najbardziej popularnych czasopism motoryzacyjnych i to, że zdecydowano się na ich montaż fabrycznie w takich samochodach, jak: Mercedes C63AMG oraz C63T.

Bieżnik Dunlop SportMaxx RT


Bieżnik Dunlop SportMaxx RT

Opinie o oponieDunlop SportMaxx RT


Krzysiek napisał(a):

Opony godne polecenia, bardzo dobre prowadzenie w zakrętach.

Ocena: 5
alfaholik napisał(a):

Opony rewelacyjna na suchym oraz mokrym asfalcie. Fantastyczne odprowadzanie wody. Podczas do hamowania na mokrej nawierzchni naprawdę fantastyczne. Przy większych prędkościach auto nie ma żadnych problemów przy wjechaniu na kałuże czy koleinę z wodą. Na suchej nawierzchni również bardzo dobrze trzymają. Droga hamowania zdecydowanie krótsza niż na oponach z Azji czy Polski

Ocena: 6
Patryk napisał(a):

Naprawdę super opona. Szukałem długo dobrej opony jeżdżę Alfa 147 o mocy 150KM, dosyć agresywnie.. i te opony spełniają moje oczekiwania w 100%. Auto jedzie jak po szynach bez różnicy czy sucha jezdnia czy mokra, pewne prowadzenie w łukach, super hamowanie na mokrej jak i suchej... Jeżeli ktoś lubi pojeździć szybciej po łukach to ta opona jest do tego stworzona.

Ocena: 6
Machlas napisał(a):

Wszystko ok

Ocena: 5
Przemo napisał(a):

BARDZO DOBRA OPONA cicha ,dobrze trzyma mokrej i suchej nawierzchni doskonale tłumi nierówności , na temat zużycia nie napisze dużo bo przejechałem dopiero 5 tys km. POLECAM

Ocena: 6
Waldemar napisał(a):

Za wcześnie, żeby mieć wyrobioną opinię.

Ocena: 5
Arturo napisał(a):

Za te pieniądze to są dobre

Ocena: 5
rasiak napisał(a):

Opony fajnie wyglądają (dla mnie to ważne), dużo cichsze i bardziej komfortowe od runflat. Jazda na nich sprawia przyjemność! Na suchej nawierzchni prawie idealne, w czasie deszczu nie muszę zwalniać :) Hamowanie też w porządku. Po prostu super opony.

Ocena: 5
Jariko82 napisał(a):

Oponka jak najbardziej spełniła moje oczekiwania. Zdecydowanie polecam oponki kierowcom, którzy szukają ekscytujących wrażeń podczas jazdy.Nie ma znaczenia czy jedziesz po suchym czy po mokrym, dobrze trzyma.

Ocena: 6
KSI napisał(a):

Polecam

Ocena: 6

Etykieta Dunlop SportMaxx RT dla rozmiaru 205/55 R16 91 Y

E
A
67 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Efektywność paliwowa - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę E.
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Model Dunlop SportMaxx RT stanowi doskonały wybór dla kierowców ceniących sobie zarówno ekonomiczną, jak i ekologiczną jazdę. Może poszczycić się bardzo wysoką kategorią A efektywności paliwowej. Zminimalizowane opory toczenia pozwalają na odczuwalną oszczędność przy spalaniu paliwa, a dodatkowo sprawiają, że samochód emituje mniej spalin do atmosfery.
  • Generowany hałas - Opona ma doskonałe właściwości akustyczne. Dzięki zoptymalizowanej budowie i nowoczesnej mieszance zapewnia wysoki komfort wewnątrz kabiny pojazdu. Średni poziom hałasu 67dB gwarantuje niczym nie zakłócone doznania z podróży zarówno dla kierowcy, jak i wszystkich pasażerów.

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.