Gislaved Ultra Speed - test opony
Bieżnik Gislaved Ultra Speed
Opinie o oponieGislaved Ultra Speed
Warto kupić
Skandynawski producent należący do koncernu CONTINENTAL. Poprzednio jeździłem na Continentalach (kupione jako nowe) które po prostu ze względu na stan zużycia postanowiłem zmienić. Po długich namysłach i wielu burzach mózgów wybór padł na szwedzkie Gislavedy – byłem trochę niepewny – ale po przejechaniu około 5000 km jestem bardzo zadowolony. Dużo wyższy komfort niż dotychczasowe opony Continental, opony subiektywnie również znacznie cichsze. Polecam
BARDZO POLECAM – BOMBA!
Opona ma naprawdę doskonałe właściwości jezdne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Zachowują się jak opony z klasy premium, a kosztują zdecydowanie mniej. POLECAM!!!
Kupiłem je jako komplet opon do drugiego samochodu w rodzinie, aleto tandeta i wogole się nie sprawdziły! Strach jeździć po mokrej drodze, rzuca samochodem w koleinach, a jak spadnie trochę deszczu to najlepiej się zatrzymać i wysuszyć opony J
Po dwóch latach bieżnik ok ale z przyczepnością licho zwłaszcza jak popada. Minimalnie szumią ale podczas jazdy w mieście prawie nie słychać. Ocena przeciętna jak opona.
Gumy trochę głośne ale w dobrej cenie, na mokrym trochę się ślizgają ale na suchym jest już lepiej. Nie polecam niedoświadczonym kierowcom z zapałem rajdowca ponieważ ta opona tego nie wytrzyma.
Skuszony promocja kupiłem (w renomowanym sklepie) i niestety żałuje. Po przejechaniu zaledwie kilkuset kilometrow zmuszony zostalem do wizyty w serwisie. Powod: duze drgania na kierownicy przy wyzszych predkosciach. Felgi igla a opony maja roznice promienia, co latwo widac na wywazarce. Nigdy wiecej ich nie kupie.
Po przejechaniu 20 000 km opony są w idealnym stanie – bardzo dobrze zachowują się na mokrej i suchej nawierzchni. Gislawed zrobił kawał dobrej roboty zresztą poprzednie modele były też znakomite. Solidne opony made in Germany (choć firma szwedzka, a łyknięta przez Continentala). Żaden deszcz ani wysoka temperatura nie robią na nich wrażenia po prostu chce się jeździć. W porównaniu do Pirelli P7 Cinturato są o wiele bezpieczniejsze, a cena jest niższa. Kupiłem je z wyboru bo z firmą Gislaved miałem wcześniej do czynienia, te P7 to porażka. Super opony za dobrą cenę.
Miałem wiele róznych opon Ale te najlepsze
Etykieta Gislaved Ultra Speed dla rozmiaru 205/55 R16 91 W
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
- Efektywność paliwowa - Model Gislaved Ultra Speed uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
- Generowany hałas - Średni poziom hałasu opony na poziomie 71dB oznacza, że posiada ona dobre parametry komfortu akustycznego. Zapewnia stosunkowo cichą pracę oraz redukcję drgań. Dzięki temu można cieszyć się z podróży, bez uciążliwego, jednostajnego szumu.
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teście15 | Test opon letnich 2013 w rozmiarze 195/65 R15 - hamowanie |
Zobacz również opony