Goodride SA05 - test opony
Bieżnik Goodride SA05
Opinie o oponieGoodride SA05
Opona jest niebezpieczna. Jadąc z prędkością 80 km/ h utrzymanie auta na swoim pasie ruchu jadąc na wprost graniczy z cudem (niezależnie od nawierzchni). Na łukach pozostaje zwolnić albo mieć nadzieję, że lewy pas będzie wolny, bo na pewno przynajmniej częścią pojazdu się na nim znajdziemy!
Przy hamowaniu trzeba brać poprawkę na kilka metrów. I żeby nie było, że auto niesprawne – badane na kilku SKP – stan idealny. Po zmianie na zimowe Continental auto jedzie tam, gdzie ja chcę. Nie poleciłbym najgorszemu wrogowi.
Bardzo dobra opona w tej klasie cenowej. Używam jej w Mazdzie 6 2,0 CiTD i spełnia swoje zadanie. Na suchej nawierzchni bdb, przy obfitych opadach również bez zastrzeżeń – bardzo ładnie przecina głębokie kałuże. Jestem zadowolony z zakupu.
Wystawiam opinię już przed zakupem nowych:)
Przejechałem na oponce 15tys a poprzednik 20tys.
Naprawdę dobrze się jeździ na niej 😉
minimalne bicie na kierownicy przy prędkościach >130km/h – mimo odpowiedniego wyważenia, głośna nawet przy 80km/h, poza tym dobrze się trzyma drogi
Polecam.
Skusiła mnie niska cena i fajny wygląd. Jednak na jakości też się specjalnie nie zawiodłem. Nie jestem rajdowym kierowcą, więc nie mogę ocenić właściwości opony w ekstremalnych warunkach, ale do normalnej, a nawet trochę agresywnej jazdy nadaje się znakomicie. Stosunek cena/jakość bardzo dobra. Na suchym bardzo dobrze, na mokrym troszkę się ślizga w zakretach, ale przy rozsądnej prędkości jest OK.
Wpis dokonuję w momencie składania zamówienia na nowy, kolejny komplet opon Goodride /Westlike SA-05. Opony spełniły oczekiwanie pomimo tego ,że nie znałem producenta. Doskonałe hamowanie .Lepią się do asfaltu . Solidnie trzymają na zakrętach. Beż uślizgu. W deszczu też pewne. Na asfalcie zostawiają suche smugi daleko za samochodem nawet w dużym deszczu. Samochód jest z topową wersją mocy dla tego typu VW i wykorzystywany do jazdy po mieście w proporcjach 85% reszta długie trasy 15%, więc mają gdzie się zdzierać, ale tego zdzierania prawie nie widać po 30 tys. kilometrów ! Zakupię nowe przez rozsądek. Cena jest rewelacyjnie niska do ich walorów trakcyjnych i poczucia bezpieczeństwa jakie jednak mam kiedy opona już nie jest poddana setkom milionów cykli zmęczeniowych a jest nowa. Dla bardziej wnikliwych i wahających się. Nie ma opony dobrze trzymające i tak zwanej oszczędnej te też nie są takimi cudami. Są normalne i proporcjonalne jest zużycie paliwa do ich szerokości.
Opony nie są do terenowych prób. Tylko wybitnie asfaltowe. Wygląd dobry i ładny bieżnik, który się wyróżniania choć nie ekstrawagancki. Wysokość 50 jest taka ,że sprawdza się na naszych drogach w Polsce poniżej już jest i twardo i niebezpiecznie. Zmarnujecie felgi, zawieszenie i chyba to oczywisty wygłup, aby latać 40-45 na dziurach.Brzegi opony mają rant zabezpieczający przed otarciem felgi, ale nie są to jakieś solidne ranty ,jednak moje MOMO nie są podrapane.
Niedoceniane opony dla ludzi.
Warto kupić i spokojnie wozić swoje dzieci.
Naprawdę dobre oponki.
Jak na swoją cenę bardzo dobra oponka.
Etykieta Goodride SA05 dla rozmiaru 225/55 R17 101 W
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
- Efektywność paliwowa - Model Goodride SA05 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
- Generowany hałas - 74dB oznacza, że opona generuje stosunkowo wysoki poziom hałasu podczas pracy. Obniżać to może komfort jazdy, jednak nawet najwyższy wskaźnik opony dopuszczonej do sprzedaży, nie przekracza powszechnie obowiązującej normy.
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teście13 | Test opon letnich ACE 2012 w rozmiarze 205/55 R16 | 36 | Test opon letnich "Auto Bild" 2012 w rozmiarze 225/45 R17 - hamowanie |
Zobacz również opony