Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 - test opony

Opony letnie Testy opon letnich | Kalkulator opon

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 to opony letnie klasy premium, doskonale dostosowane do każdych warunków pogodowych i stylu jazdy. Są dedykowane do samochodów osobowych i sportowych, o dużej mocy silnika i osiągach. Główne zalety tego modelu to:

  • możliwość pełnej kontroli nad pojazdem nawet przy dużych prędkościach,
  • znaczące ograniczenie ryzyka aquaplaningu,
  • wyjątkowo ciche i przewidywalne zachowanie opon.

Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Model ten doskonale sprawdzi się zwłaszcza na trasach, jednak również w czasie jazdy po mieście wykazuje bardzo dobre właściwości. Dopracowane rozwiązania technologiczne zapewniają odpowiednio wysoki komfort jazdy i możliwości, zadowalające nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Testy opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 odbywają się już od 2011 roku. Wtedy właśnie Auto Zeitung przyznało rozmiarowi 225/45 R17 drugie miejsce i notę szczególnie polecaną. W 2013 roku, Sport Auto testując model 225/40 R18, uznał go za szczególnie polecanym, ustawiając na 3 miejscu podium. W 2015 i 2018 roku Auto Bild Sportcars sprawdzając opony 255/35 R19 i 245/30 R12, nadał im ocenę wzorową. Również w pozostałych testach ADAC czy ACE, opony te uzyskiwały bardzo wysokie wyniki.

Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 są przeznaczone na felgi w rozmiarach od 16 do 20 cali. Użytkownicy chwalą ten model za bardzo dobre trzymanie się asfaltu podczas ruszania, jazdy i hamowania. Na mokrych zakrętach opony nie wykazują żadnych poślizgów, gwarantując maksymalny poziom bezpieczeństwa. Opinie o Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 pokazują, że jest to godne zaufania ogumienie, niesamowicie ciche i sprzyjające zmniejszonemu spalaniu.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 będą najlepszym wyborem dla kierowców:

  • korzystających ze sportowych aut o dużej mocy,
  • wymagających przyczepności podczas dynamicznej, agresywnej jazdy,
  • gotowych zapłacić wysoką cenę za odpowiedni komfort użytkowania.

Bieżnik Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2


W oponach producent zastosował asymetryczny bieżnik, doskonale przylegający do podłoża, zapewniający wysokie panowanie nad samochodami o dużej mocy. Nowoczesny wzór odpowiada za skuteczne odprowadzanie wody i zapobieganie zjawisku aquaplaningu. Mieszanka gumowa znacząco poprawia komfort jazdy, nie generując nadmiernego hałasu oraz ograniczając zużycie paliwa, a także pozwala na długotrwałą eksploatację, nie wykazując nadmiernego ścierania się. Krótka droga i czas hamowania istotnie wpływają na bezpieczeństwo poruszania się w każdych warunkach, dostosowując się do potrzeb wszystkich użytkowników.

Opinie o oponieGoodyear Eagle F1 Asymmetric 2


trembecki przemysław napisał(a):

rewelacja

Jacek Rozanski napisał(a):

Bardzo dobrze spisują się na wszystkich rodzajach nawierzchni, bardzo dobrze trzymają się drogi, po prostu warto je miec

Perry napisał(a):

Moja wersja Klasy S jest bardzo trudna dla opon. Trzy poprzednie marki premium przetrwały tylko 9000 mil głównie na autostradach. Wyglada na to, że te opony przetrwają dwa razy tyle. Lepsze opony pod każdym względem.

PM napisał(a):

Kupiłem te opony sugerując się bardzo dobrymi opiniami użytkowników na stronie OPONEO. I to był błąd. Opony wyważam już trzeci raz (POWÓD duże bicie kierownicy zaczynające się przy 120km/h) dwa razy w serwisie TOYOTY CARTER GDAŃSK (PORAŻKA nie mogąc wyważyć opony za drugim razem zaczęli mi sugerować że felga jest krzywa i że musiałem wpaść w jakąś dziurę, gratisowo uszkodzili mi jedną felgę PORAŻKA). Na trzecie wyważenie udałem się do CNF tam gdzie regenerowałem wcześniej felgi(które rzekomo wg. CARTERA miały być krzywe). Felgi okazały się proste!! (POZDROWIENIA DLA SERWISU TOYOTY CARTER GDAŃSK). Tam wykonali mi pomiar tu cytat „SYSTEM POMIAROWY ROAD FORCE HUNTER GSP9700 RAPORT” i okazało się że wina leży po stronie opon bicia od 7kg do 14kg największe bicie skorygowali mi obracając oponę na feldze i bicie na kierownicy jest minimalne. W CNF dowiedziałem się ciekawych rzeczy np. że GOODYEAR dopuszcza bicie do 15kg (jak musiałoby wtedy telepać tym samochodem) więc nie ma co reklamować opon. PUENTA jest taka opony nie tanie ich koszt wzrósł o potrójne wyważanie a samochodem nadal delikatnie trzęsie i co dalej? Spróbuję się skontaktować z OPONEO może oni coś doradzą JA DRUGI RAZ TYCH OPON NAPEWNO NIE KUPIĘ!!!

PiotrCh napisał(a):

Opony dobrze trzymają się drogi.

Kamil napisał(a):

Świetna opona,szczególnie na mokrej nawierzchni przy tylnym napedzie!!nie sa tanie ale cena jest do przyjęcia.

Erik napisał(a):

Jestem bardzo zadowolony z Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Zarówno na drogach suchych i mokrych opony się sprawdzają. Hałas jest także niewielki.

Tom Klan napisał(a):

opony nie nadają się do szybkiej jazdy bardzo słabe trzymanie na zakrętach
. Samochód płuży przodem

DS napisał(a):

Polecam,następne kupię na pewno takie same lub rozwinięcie.Super sprawa do mocy mojego silnika -183 KM. Idealna trakcja.

Etykieta Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 dla rozmiaru 205/40 R17 84 Y

E
A
70 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Charakteryzuje się doskonałymi parametrami na mokrej nawierzchni. Skrócona droga hamowania i wyśmienita przyczepność zostały docenione przez organy kontrolne. Produkt uzyskał świetną notę A, która plasuje go w ścisłej światowej czołówce.
  • Efektywność paliwowa - Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas - Średni poziom hałasu opony na poziomie 70dB oznacza, że posiada ona dobre parametry komfortu akustycznego. Zapewnia stosunkowo cichą pracę oraz redukcję drgań. Dzięki temu można cieszyć się z podróży, bez uciążliwego, jednostajnego szumu.

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.

Opona w testach

Lewa kolumna oznacza miejsce w teście
1 Test opon letnich "Auto Express" 2011 w rozmiarze 225/45 R17
1 Test opon letnich "Auto Zeitung" 2015 w rozmiarze 225/40 R18
1 Test opon letnich "Auto Review" 2013 w rozmiarze 225/45 R17
1 Test opon letnich "Auto Bild" 2012 w rozmiarze 225/45 R17
2 Test opon letnich "Auto Zeitung" 2011 w rozmiarze 225/45 R17
2 Test opon letnich ADAC 2013 w rozmiarze 225/45 R17
2 Test opon letnich "EVO" 2012 w rozmiarze 225/45 R17
2 Test opon letnich "Auto Bild" 2012 w rozmiarze 225/45 R17 - hamowanie
2 Test opon letnich "Sport Auto" 2012 w rozmiarze 235/35 R19
3 Test opon letnich "EVO" 2012 w rozmiarze 235/40 R17
3 Test opon letnich "Sport Auto" 2013 w rozmiarze 225/40 R18
3 Test opon letnich "Auto Bild Performance" 2015 w rozmiarze 275/35 R19
3 Test opon letnich "EVO" 2014 w rozmiarze 225/45 R17
4 Test opon letnich ACE 2014 w rozmiarze 225/45 R17
4 Test opon letnich "Auto Review" 2014 w rozmiarze 255/40 R19 i 285/35 R19
4 Test opon letnich "Auto Bild Performance" 2015 w rozmiarze 225/40 R18
4 Test opon letnich "Australian Motor" 2015 w rozmiarze 235/35 R19
5 Test opon letnich "Auto Express" 2013 w rozmiarze 225/45 R17
6 Test opon letnich "Auto Express" 2015 w rozmiarze 225/45 R17

Zobacz również opony