Linglong Green Max - test opony
Bieżnik Linglong Green Max
Opinie o oponieLinglong Green Max
Jakość nie jest taka zła, biorąc pod uwagę cenę, jaką zapłaciłem. Więc jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Opony jednym słowem tragedia.
Straszne pływanie samochodu odczuwalne od małych prędkości i niemożliwe do wyważenia(pionowe bicie opon). Tyle odważników na feldze aluminiowej jeszcze nie widziałem. Wiadomo cena=jakość. Ja się zawiodłem, oczywiście mogłem się tego spodziewać, przestrzegam wszystkich przed zakupem.
dobra cena jak na taką jakość
kiedy patrzę na cenę i na to co za to dostaję, to są to doskonałe opony warte polecenia, następne opony będą tej samej marki.
Jestem bardzo zadowolony, zarówno na suchej jak i na mokrej, podczas szybkiego pokonywania zakrętów samochód jest jak przymocowany do drogi. Za tę cenę to bardzo dobry produkt.
Kupiłem te opony po 125 zł szt. Przekonała mnie cena. Wygląd bardzo przyzwoity. Jeżdżę po mieście i trasie. Na autostradzie jest oki przy prędkości 130 moim autem nie widziałem nic złego w tej oponie. Jestem kierowcą a nie rajdowcom. Jak pada to jeżdżę ostrożnie. Jak dla mnie fajna opona a za jakiś tam markowy znaczek nie mam zamiaru przepłacać.
Jakość nie jest taka zła, biorąc pod uwagę cenę, jaką zapłaciłem. Więc jestem bardzo zadowolony z zakupu.
do spokojnej jazdy w zupełności wystarczająco dobra
Do codziennej jazdy opony te są tak dobre, jak każde opony wysokiej klasy… Gdy trzeba będzie kupię ponownie!!
Jak na tą cenę, nie narzekam
Nie patrząc na cenę opona jest godna polecenia, sprawdziła się w jeździe autostradowej podczas ulewy. Trudno wprowadzić w uslizg co dobrze świadczy o konstrykcji samej opony. Jeśli komuś zależy na niskich kosztach zakupu będzie zadowolony. Zakup z przypadku. Kolejna opona będzie fulda sport contakt ze wzgledu na niższy halas o 5db w porównaniu do tego modelu.
nie warto kupować droższych opon jeżeli ktoś jeździ tylko w mieście lub czasami trasa to w zupełności wystarczy. Z resztą opona wygrała w Szwedzkim teście z takimi markami jak Pirelli, Michelin, Continental itp.
kiedy patrzę na cenę i na to co za to dostaję, to są to doskonałe opony warte polecenia, następne opony będą tej samej marki.
Jak na tą cenę, nie narzekam
Jestem bardzo zadowolony, zarówno na suchej jak i na mokrej, podczas szybkiego pokonywania zakrętów samochód jest jak przymocowany do drogi. Za tę cenę to bardzo dobry produkt.
Zakupu dokonałem sugerując się tylko i wyłącznie opiniami i ceną tej opony Jeżdżę na nich od 4 miesięcy zrobilem ponad 10 tys km głównie po niemieckich autostradach i trochę po mieście. wrażenia sa bardzo pozytywne, opona jest w miare cicha, jeździ się przyjemnie, z poczuciem bezpieczeństwa. Na mokrej nawierzchni przy skrętach samochod dobrze trzyma sie drogi. Polecam każdemu przeciętnemu użytkownikowi samochodu. W Fordzie Fusion te opony sa rewelacyjne! moja ocena 8/10
Ling Long Greenmax to ładna opona, która w mojej opinii zapewnia dobre osiągi na takim poziomie jak każda topowa marka, ale za połowę ceny. Jestem bardzo zadowolony z nich i wybiorę je ponownie gdy będę potrzebował zmiany opon. Nie mogę im nic zarzucić i z przyjemnością polecam je każdemu kto prowadzi standardowe małe lub rodzinne auto.
B.dobre opony klasy ekonomicznej dobry wygląd i właściwości jezdne,rewelacyjne w deszczowe dni jak i podczas hamowania, po co przepłacać.Polecam
do spokojnej jazdy w zupełności wystarczająco dobra
polecam ogolnie dobra jakosc za normalna kwote
Etykieta Linglong Green Max dla rozmiaru 205/55 R16 94 W
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Charakteryzuje się doskonałymi parametrami na mokrej nawierzchni. Skrócona droga hamowania i wyśmienita przyczepność zostały docenione przez organy kontrolne. Produkt uzyskał świetną notę B, która plasuje go w ścisłej światowej czołówce.
- Efektywność paliwowa - Model Linglong Green Max uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria C oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
- Generowany hałas - Średni poziom hałasu opony na poziomie 70dB oznacza, że posiada ona dobre parametry komfortu akustycznego. Zapewnia stosunkowo cichą pracę oraz redukcję drgań. Dzięki temu można cieszyć się z podróży, bez uciążliwego, jednostajnego szumu.
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teście11 | Test opon letnich "Engineering World" 2011 w rozmiarze 205/55 R16 | 14 | Test opon letnich 2020 Auto Zeitung w rozmiarze 225/50 R17 |
Zobacz również opony