Matador Adhessa Evo MP 61 - test opony
Bieżnik Matador Adhessa Evo MP 61
Opinie o oponieMatador Adhessa Evo MP 61
Po pół roku jeżdżenia w kapelusznickim stylu wyskoczyła mi na jednej oponie gula wielkości pięści. Reklamowałem tę wadę, ale producent uznał, że została ona spowodowana w zakładzie wulkanizacyjnym, gdzie zakładano mi tę oponę. Jasne i buła wyskoczyła po pół roku (sic!). Kupiłem więc kolejną nowa oponę do kompletu, a tymczasem buła wyskoczyła mi już na kolejnej oponie. Już leje na te reklamacje i jeżdżę z bułą. Dno, a nie opony. I co z tego, że badziew tani…
Ekonomiczna wersja opon na cały rok do jazdy miejskiej, polecam wszystkim, rozsądna jakość za niewielką cenę. Nie testowana w warunkach jazdy zimą w górach.
Poprzednie tez byly Matador tylko jakis starszy model i dzialaly dlugie lata.
Idealne rozwiązanie do jazdy po mieście w lato i zimę bez konieczności przekładania opon.
Etykieta Matador Adhessa Evo MP 61 dla rozmiaru 205/55 R16 91 H
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
- Efektywność paliwowa - ModelMatador Adhessa Evo MP 61 posiada bardzo niską kategorię F efektywności paliwowej. Opona nie powoduje obniżenia poziomu spalania ani emisji zanieczyszczeń. Produkty o niskiej kategorii często charakteryzują się nieco lepszą przyczepnością, ale są o wiele mniej ekonomiczne.
- Generowany hałas
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teście6 | Test opon całorocznych "Auto Bild" 2013 w rozmiarze 195/65 R15 |
Zobacz również opony