Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Matador Adhessa Evo MP 61

Matador Adhessa Evo MP 61 - test opony

Opony całoroczne Testy opon całorocznych | Kalkulator opon

Bieżnik Matador Adhessa Evo MP 61


Opinie o oponieMatador Adhessa Evo MP 61


Roch Kowalski napisał(a):

Po pół roku jeżdżenia w kapelusznickim stylu wyskoczyła mi na jednej oponie gula wielkości pięści. Reklamowałem tę wadę, ale producent uznał, że została ona spowodowana w zakładzie wulkanizacyjnym, gdzie zakładano mi tę oponę. Jasne i buła wyskoczyła po pół roku (sic!). Kupiłem więc kolejną nowa oponę do kompletu, a tymczasem buła wyskoczyła mi już na kolejnej oponie. Już leje na te reklamacje i jeżdżę z bułą. Dno, a nie opony. I co z tego, że badziew tani…

Jedrus napisał(a):

Ekonomiczna wersja opon na cały rok do jazdy miejskiej, polecam wszystkim, rozsądna jakość za niewielką cenę. Nie testowana w warunkach jazdy zimą w górach.

Tofer napisał(a):

Poprzednie tez byly Matador tylko jakis starszy model i dzialaly dlugie lata.

dandi napisał(a):

Idealne rozwiązanie do jazdy po mieście w lato i zimę bez konieczności przekładania opon.

Etykieta Matador Adhessa Evo MP 61 dla rozmiaru 205/55 R16 91 H

F
C
72 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
  • Efektywność paliwowa - ModelMatador Adhessa Evo MP 61 posiada bardzo niską kategorię F efektywności paliwowej. Opona nie powoduje obniżenia poziomu spalania ani emisji zanieczyszczeń. Produkty o niskiej kategorii często charakteryzują się nieco lepszą przyczepnością, ale są o wiele mniej ekonomiczne.
  • Generowany hałas

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.

Opona w testach

Lewa kolumna oznacza miejsce w teście
6 Test opon całorocznych "Auto Bild" 2013 w rozmiarze 195/65 R15

Zobacz również opony