Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Matador Adhessa Evo MP 61

Matador Adhessa Evo MP 61 - test opony

Opony całoroczne Testy opon całorocznych

Bieżnik Matador Adhessa Evo MP 61


Bieżnik Matador Adhessa Evo MP 61

Opinie o oponieMatador Adhessa Evo MP 61


Roch Kowalski napisał(a):

Po pół roku jeżdżenia w kapelusznickim stylu wyskoczyła mi na jednej oponie gula wielkości pięści. Reklamowałem tę wadę, ale producent uznał, że została ona spowodowana w zakładzie wulkanizacyjnym, gdzie zakładano mi tę oponę. Jasne i buła wyskoczyła po pół roku (sic!). Kupiłem więc kolejną nowa oponę do kompletu, a tymczasem buła wyskoczyła mi już na kolejnej oponie. Już leje na te reklamacje i jeżdżę z bułą. Dno, a nie opony. I co z tego, że badziew tani...

Ocena: 4
Jedrus napisał(a):

Ekonomiczna wersja opon na cały rok do jazdy miejskiej, polecam wszystkim, rozsądna jakość za niewielką cenę. Nie testowana w warunkach jazdy zimą w górach.

Ocena: 5
Tofer napisał(a):

Poprzednie tez byly Matador tylko jakis starszy model i dzialaly dlugie lata.

Ocena: 5
dandi napisał(a):

Idealne rozwiązanie do jazdy po mieście w lato i zimę bez konieczności przekładania opon.

Ocena: 5

Etykieta Matador Adhessa Evo MP 61 dla rozmiaru 205/55 R16 91 H

F
C
72 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Wykazuje bardzo przeciętne zachowanie na mokrej nawierzchni. Ogumienie, które uzyskało notę F nie jest polecane na klimaty, w których występują częste opady deszczu.
  • Efektywność paliwowa - Model Matador Adhessa Evo MP 61 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria C oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.

Opona w testach

(lewa kolumna oznacza miejsce w tescie)
6 Test opon całorocznych "Auto Bild" 2013 w rozmiarze 195/65 R15

Ocena klientów


5/6

Zobacz również opony