Maxtrek TREK M7 - test opony
Bieżnik Maxtrek TREK M7
Opinie o oponieMaxtrek TREK M7
Przy tych oponach sprawne hamulce i ABS to podstawa.Na deszczu sprawuja się tragicznie i naprawdę dobry kierowca ma co robic za kierownica. Na pewno produkt nie kierowany do tzw .niedzielnych kierowcow.
Niezły wygląd, dobre trzymanie nawierzchni, stabilna jazda w 4×4, niezła cena.
Zdecydowanie nie polecam. Sucha ok, mokra źle, śnieg bardzo źle. Chyba nie tak to powinno wyglądać dla opony zimowej? W zakrętach proponuje nie uzywac hamulca, co najwyzej puscic gaz, bo moze to sie bardzo srogo skonczyc. Od prędkosci wyzszej niz 40 km/godz robi się bardzo nerwowo w aucie :/
Opony nie zdały testu. Wogole nie trzymaja. Wrocilem do serwisu przy okazji wymiany oleju i powiedzialem sprzedawcy dobitnie co myślę o jego ściemach odnośnie wlasciwosci tych opon. Byl zdziwiiony ze je kupilem a poltorej roku temu mi je wciskał. Typowa Polska.
Najważniejszy teoretycznie atut opon zimowych czyli zachowanie na sniegu to dramat w wykonaniu tej opony. Zupelny brak przyczepnosci przy ruszaniu i hamowaniu. Ciężko kierowalna w zakrętach. To najgorsze budżetowe opony jakie przyszło mi poznać. Polecam za to Debice Frigo2.
Używałem tych opon całą zimę w Alpach i tam iz powrotem do Wielkiej Brytanii. Radzą sobie ze wszystkimi warunkami i na wszystkich rodzajach śniegu.
Wynosi samochód na każdym zakręcie nawet przy małych prędkościach. Do świateł hamuję silnikiem bo opony łapią poślizg na sniegu i błocie. Zwyczajnie slabe opony, warto dolozyc troche wiecej i kupic cos lepszego. Pozdrawiam
Pod górę jedzie się na niej jak na letniej oponie. Słabo trzyma, nie czuć żeby „ciągnęła” po drodze. Na wodzie też nie za bardzo, bo koła mają częste uślizgi przy ruszaniu. Na razie mam przejechane jedną zimę i nie wiem czy będę ich używał jeszcze przez kolejną.
Opony były tak słabe jak zimowe ze zdecydowalem sie przejezdzic na nich cale kolejne lato. Jako letnie oceniam je calkiem calkiem, chociaz na mokrej nawierzchni to slabizna. Wlasciwosci zimowych brak.
Zawsze mialem wielo sezonówki icos mnie podkusilo żeby kupic te zimowki . Idac za namowa znajomego kupiłem je z tą roznica ze on mial letnie . O ile jego są ok to zimowe już nie koniecznie .Wpadaja w poslizgi i nie daja rady w sniegu. Mam nadzieje ze zima nie będzie dluga i nie będę musial się strsowac jazda na tych oponach.
Etykieta Maxtrek TREK M7 dla rozmiaru 205/55 R16 91 H
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
- Efektywność paliwowa - ModelMaxtrek TREK M7 posiada bardzo niską kategorię F efektywności paliwowej. Opona nie powoduje obniżenia poziomu spalania ani emisji zanieczyszczeń. Produkty o niskiej kategorii często charakteryzują się nieco lepszą przyczepnością, ale są o wiele mniej ekonomiczne.
- Generowany hałas
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teście47 | Test opon zimowych "Auto Bild" 2014 w rozmiarze 225/50 R17 |
Zobacz również opony