Roadstone Win guard Sport - test opony
Bieżnik Roadstone Win guard Sport
Opinie o oponieRoadstone Win guard Sport
Bardzo polecam opony w tej klasie, jakość w rozsądnej cenie!
Po 2 sezonach pojawiły się bąble na 2 oponach. Więc do wymiany.
Kupiłem 4 opony jesienią 2013 roku i pokonałem na nich około 7000km. Tegoroczna zima była prawie bezśnieżna więc opony przetestowałem tylko na mokrym i suchym asfalcie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony ich cichością podczas jazdy i komfortem pokonywania nierówności. Jedynym (małym) minusem było dla mnie mniej stabilne zachowanie opony podczas jazdy z prędkością powyżej 150km/h (jeżdżę po niemieckich autostradach). Ponieważ jednak podczas prawdziwej zimy osiąganie takich prędkości należy do rzadkości nie powinno to stanowić problemu dla użytkowników.
Biorąc pod uwagę powyższe oraz bardzo atrakcyjną cenę (< 400 zł/opona) szczerze mogę każdemu polecić zakup tych opon.
Opony spełniły swe zadanie oraz posłużą na kolejne sezony. POLECAM!
Opony bardzo dobre, ogólnie jestem zadowolony – jazda miejska i czasem na autostradzie – oki, dobrze sie klją nawirzchni i trzymają na zakrętach.
Polecam, nie zawiodły mnie w czasie zimowych podróży w góry. Sprawdziły się w trudnych jak na nasze warunkach. Ogólnie nie mam więc zastrzeżeń.
Etykieta Roadstone Win guard Sport dla rozmiaru 185/60 R15 84 T
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
- Efektywność paliwowa - Model Roadstone Win guard Sport uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
- Generowany hałas
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teście18 | Test opon zimowych "Auto Bild" 2014 w rozmiarze 225/50 R17 |
Zobacz również opony