Uniroyal AllSeasonExpert - test opony
Uniroyal AllSeasonExpert to opony całoroczne, przeznaczone do kompaktowych samochodów o mniejszej mocy silnika. Dedykowane są do jazdy na krótkich dystansach oraz po mieście, a także zapewniają stosowne właściwości do poruszania się zarówno latem, jak i zimą. Główne zalety tych opon to:
- bezpieczne poruszanie się i hamowanie na mokrej nawierzchni,
- komfortowa jazda w każdych warunkach atmosferycznych,
- zachowanie optymalnych właściwości przez cały okres użytkowania.
Opony Uniroyal AllSeasonExpert
Uniroyal produkujący swoje wyroby w koncernie Continental, przygotował dla kierowców model opony całorocznej, pozwalający na bezpieczne poruszanie się w zmiennych warunkach klimatycznych, zyskując uznanie wielu użytkowników. Dopracowanie najdrobniejszych szczegółów istotnie przyczynia się do wysokich osiągów tego modelu, zwłaszcza na mokrych nawierzchniach i podczas deszczowych dni.
Uniroyal AllSeasonExpert uczestniczył w kilku testach opon, prowadzonych przez znawców motoryzacyjnych. W ciągu 3 lat, pomiędzy rokiem 2013 a 2015, Auto Bild przetestował rozmiary 195/65 R15, 185/60 R15 oraz 195/65 R16, za każdym razem oceniając je jako zadowalające. W 2016 roku, ACE sprawdzając rozmiar 205/55 R16, również nadał mu ocenę zadowalającą. Jedynie Gute Fahrt, dla wersji 205/55 R16, wystawił notę dobrą.
Kierowcy cenią opony Uniroyal AllSeasonExpert za bardzo dobre parametry poruszania się po mokrej drodze. Producent tego modelu jest ekspertem w rozwiązaniach, gwarantujących bezpieczeństwo poruszania się podczas deszczu. Opony wielosezonowe zachowują dobre właściwości przez cały rok, gwarantując cichą eksploatację i dobre tłumienie nierówności, a zarazem oferując atrakcyjny wygląd ogumienia.
Uniroyal AllSeasonExpert będą dobrym wyborem dla kierowców:
- o umiarkowanym stylu jazdy, poruszających się głównie po mieście,
- wymagających dobrej przyczepności i odprowadzania wody na mokrych drogach,
- szukających dobrych, całorocznych opon w atrakcyjnej cenie.
Bieżnik Uniroyal AllSeasonExpert
W modelu tym zastosowany został kierunkowy bieżnik, gwarantujący wysokie osiągi podczas jazdy po mokrych i ośnieżonych drogach. Obszerne rowki wzdłużne skutecznie odprowadzają nawet duże ilości wody, zapobiegając zjawisku aquaplaningu. Zastosowana mieszanka gumowa wykazuje zmniejszoną ścieralność i równomierne zużycie, pozwalając na wieloletnią eksploatację opon przy zachowaniu pełnych parametrów. Rozwiązania redukujące hałas istotnie wpływają na komfort jazdy. Symbol M+S, klasyfikujący oponę jako odpowiednią do zimowych warunków, zapewnia właściwości odpowiednie do poruszania się w najcięższych warunkach.
Opinie o oponieUniroyal AllSeasonExpert
Opona nie nadaje się do dynamicznej jazdy.
Jest za to idealna dla ludzi spokojnie jeżdżących po mieście „wokół komina”.
Polecam.
Opona bardzo fajna pod względem hałasu.Porownajcie że ta opona od droższych odbiega 2-3dcb. Mało kto to uslyszy a w kieszeni oddczuje na pewno. Na deszczu 6/6 porównując do matadora to masakra oczywiscie wygrywa uniroyal. Na śniegu radzi sobie ok. A mieszkam w miescie wiec odsniezaja jak im sie podoba. A po 2 zim w Polsce już nie ma. A na wymianie na alufelgach 100zl na zimę i 100 na Lato 4 lata i kmpl. Nowych opon.
polecam
Opony zakupiłem do samochodu, którym porusza sie żona głównie po mieście i na dojazdy do pracy, czasami dalsza trasa, ale już dziś mogę stwierdzić, że to bardzo dobre opony, o niebo lepsze od zimówek markowego producenta, które do tej pory użytkowała.
Zresztą przy obecnych zimach nie widzę sensu inwestowania w opony zimowe,
Opona godna polecenia.
Oponki sprawdziłem w minivanie/dieslu
. W chłodne dni wspaniale się zachowują tak do 10 stopni.
Zimą przy spokojnej jeździe bardzo cieszą bezpieczeństwem/bez zbędnych zrywów zachowują się jak zimowe.
Deszczowo również cieszą bardzo bezpieczeństwem.
LATO przysparza niespodzianki – na gorącym asfalcie jedzie się mało komfortowo, czuć mocne opory toczenia, guma jest bardzo miękka i klei się do nawierzchni. To jest ten kompromis uniwersalnych oponek – przez co samochód jadąc zwalnia mi nawet do 10km/h przy setce w stosunku do letnich (które to miałem poprzednio) oponek – co bardzo męczy kierowcę i samochód -dodatkowe wydatki – większe spalanie. Ciężko się przyśpiesza i szybko się zdzierają w temperaturze powyżej 10 stopni Celsjusza jak zimówki. Bieżnik wygląda jak typowy do zimowych opon, mieszanka również jest tak miękka jak w zimowych oponach.
I jeszcze jeden minus/plus cena zachwyca, lecz jest to podyktowane w przypadku oponek 14 calowych, z tym że są produkowane w Rumunii co nieco daje niesmak.
Podsumowując:
Polecam tym, którzy muszą zaoszczędzić na zakup opon (jeżdżą mało), a chcą się poczuć bezpiecznie – spokojnie polecam.
Głównie autostrada 140 – 160 km rewelacja w deszczu 120-130 ok śnieg do 120 ok
Głośne na zakrętach, poza tym bez zarzutu
Eksploatowane na tylnej osi w temperaturach +40 do 0 stopni. One tam po prostu są. Nie widać ich, nie słychać. Na suchej nawierzchni ok, na mokrej trzymają jak „diabeł sołtysa”. Oczywiście zawieszenie auta jest w pełni sprawne – bez tego, żadna opona nie da rady.
Zakupione jesienią oponki nie brały udziału w jeżdzie w ekstremalnym upale, ale w trudnych warunkach są przewidywalne i dobrze trzymają w zakrętach, polecam do jazdy miejskiej
Etykieta Uniroyal AllSeasonExpert dla rozmiaru
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teścieZobacz również opony