Viking SnowTech II - test opony
Opona Viking SnowTech 2 to bardzo dobry wybór na zimę. Jest to klasa ekonomiczna, gwarantująca doskonałe osiągi w bardzo przystępnej cenie. Przeznaczone są one do samochodów osobowych różnego typu. Takie opony gwarantują bezpieczną jazdę praktycznie w zróżnicowanym terenie.
Opona zimowa została wyposażona w kierunkową rzeźbę bieżnika. Dzięki temu skutecznie odprowadza śnieg, błoto oraz wodę. W ten sposób na drodze można osiągnąć pełną stabilność jazdy oraz bardzo dobrą przyczepność nawet na śniegu. Test opony wyszedł perfekcyjnie. Jest to jedna z najlepszych opon na rynku. Wykazał on, że doskonale spisuje się w niskich temperaturach, gwarantuje również mniejsze zużycie paliwa podczas jazdy.
Bieżnik Viking SnowTech II
Opinie o oponieViking SnowTech II
Opony w mojej ocenie dobrej jakości spełniające wymagania i zadania opony zimowej w przyzwoitej cenie
Sprawa wygląda następująco. Z braku opon o tym rozmiarze w moim mieście, wziąłem vikingi. Ku mojemu zdziwieniu opony były rewelacyjne. W śniegu gdzie inne auta stawały, mój pojazd ktory ma ponad 200km i napęd na tył był w stanie wciskać w fotel. Nigdy też się na nich nie zakopałem, choć wszystko wskazywało na to że nie ruszę.
Czy bym kupił 2 raz? Bez wahania. Te opony są naprawdę ciche jak na tak dobre właściwości. Polecam
Silnie chałasuja i bija w kierownice. Serwis powiedział, ze jezdze ze zbyt niskim ciśnieniem i dlatego. Żenada, nie polecam!!!
Fajna opona za dobrą cenę.
Z mieszanymi uczuciami kupowałem w zeszłym roku na obecną zimę.Jestem mile zaskoczony.Sprawuje się dobrze w każdych warunkach zimowych. I miasto i nieutwardzone polne drogi. Dodatkowy plus – jest cicha.
super
Świetnie się trzyma drogi na suchym i jest tania. I to byloby na tyle co do zalet tej opony. Na mokrym trakcja mocno szaleje i bardzo szybko się zużywa bieżnik. Po dwóch miesiącach zeszło mi z początkowych 6 mm do 4.5. Jak tak dalej pójdzie to w lutym będę mial łyse opony. Nie polecam.
Od samego początku problemy z wyważeniem opony. Oceniam je jako bardzo słabe. Opony sie szybko zuzywaja i sa zbyt miekkie, co powoduje ze autem buja na zakrętach. Słowem nie warto.
Opona sprawuje się bardzo dobrze.
Po tegorocznych opadach śniegu mogę napisać parę słów oponach Viking. Bardzo dobre na śnieg, zmarzlinę i błoto pośniegowe. Nie ma problemów z ruszaniem na zamarzniętej nawierzchni i błocie pośniegowym. Na śniegu opony spisują się też znakomicie. Dobrze trzymają się na zakrętach. Z hamowaniem również nie ma problemów.
Etykieta Viking SnowTech II dla rozmiaru 205/55 R16 91T
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C,.
- Efektywność paliwowa - ModelViking SnowTech II posiada bardzo niską kategorię F efektywności paliwowej. Opona nie powoduje obniżenia poziomu spalania ani emisji zanieczyszczeń. Produkty o niskiej kategorii często charakteryzują się nieco lepszą przyczepnością, ale są o wiele mniej ekonomiczne.
- Generowany hałas
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teście9 | Test opon zimowych ADAC 2016 w rozmiarze 225/45 R17 H | 13 | Test opon zimowych ADAC 2016 w rozmiarze 185/65 R15 T |
Zobacz również opony