Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Vredestein Quatrac 3

Vredestein Quatrac 3 - test opony

Premium wśród opon całorocznych. Vredestein Quatrac 3, bo o nich mowa, to opony, które zapewnią Ci najwyższą jakość jazdy i najwyższe osiągi, przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa.

Opony Vredestein Quatrac 3 wykonane są z mieszanki gumowej, w której zredukowano policykliczne węglowodory aromatyczne, dzięki czemu opony wykazują bardzo dobre zachowania podczas różnych temperatur. Charakterystyczne dla opon jest podzielenie jej bieżnika na dwie części:
- letniego, ze zredukowaną liczbą lameli,
- zimowego, w którym lamele faliste poprawiają przyczepność opony do śliskich nawierzchni.

Ponadto trzy główne linie bieżnika odpowiadają za odprowadzanie wody i błota.

Jak wykazał test opony Vredestein Quatrac 3, to także wyciszone hałasy pochodzące z pracy opon, równomiernie zużywający się, powoli, bieżnik i gwarancja niezawodności niezależnie od warunków panujących na drogach.

Bieżnik Vredestein Quatrac 3


Bieżnik Vredestein Quatrac 3

Opinie o oponieVredestein Quatrac 3


Artur napisał(a):

Kupiłem nowe opony, które wytrzymały tylko 15 tys. km przebiegu... szok!

Ocena: 3
ryg napisał(a):

Dobry kompromis na asfalcie, na suchym lub mokrym. Dobre na drogach gruntowych

Ocena: 5
Kupelweiser napisał(a):

Opony kupiłem w rozmiarze 205/55/16, indeks V, wzmacniane. Testowałem je na suchym asfalcie, na lekko mokrym (bez aquaplaningu), a także na błocie pośniegowym - acz śniegu było niewiele, spadło w nocy może z 1 cm śniegu i zaraz zaczał się topić. Jazda odbywała się w zakresie temperatur -1- +10 st. Jestem pozytywnie zaskoczony. Nie spodziewałem się tak świetnego trzymania. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że na okres przejściowy - szarugę jesienną - jest to wybór znakomity (porównanie z Dunlopów 3D zimowych i Continentali Sport letnich). O dużym mrozie, śniegu, a także wysokich temperaturach na razie nie mogę się wypowiadać. Tym nie mniej póki co wygląda to bardzo obiecująco i cieszę się, że zdecydowałem się na te opony. Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na pewną kwestię. Mówi się, że opony wielosezonowe są średnie w każdych warunkach, a przez to mniej bezpieczne. Ale przecież najwięcej wypadków zdarza się w okresach przejściowych. A właśnie wielosezownówki zapewniają w takim okresie największą wszcechstronność. Nie straszny im i lekki mróz, i temperatura powiedzmy 20 stopni - a takie wahania jesienią są normą. Jadąc np. po austrastradzie z dużą predkością przy +20 będziemy bezpieczeniejsi w wielosezonowej, niż w zimowej. Tak więc suche tabele mówią tylko część prawdy. W praktyce zaś w tych najbardziej niebezpiecznych okresach wielosezonówki gwarantują największą wszechstronność.

Ocena: 6
Piotr napisał(a):

Wielką zaletą jest ich całosezonowość, jakkolwiek mam wrażenie, że wzrosło mi zużycie paliwa po zamontowaniu nowych. Zimą nie odróżniam przyczepności od tradycyjnych zimówek.

Ocena: 4
PS napisał(a):

bez uwag

Ocena: 5
dziabaducha napisał(a):

Bardzo dobre opony sprawują się świetnie kupiłbym je ponownie

Ocena: 6
pattrixon napisał(a):

Kupiłem pod koniec lata 2012. Drugi raz na pewno kupiłbym bez zastanowienia, dają radę zimą jak normalne zimówki (nie jak te najlepsze, ale nie mam z nimi problemów, ale jak ślisko to z głową, zresztą na szklance żadna zimówka się nie nada), trochę gwiżdżą na mokrym asfalcie, ale nie na każdym rodzaju nawierzchni (dla mnie to nawet pomaga, żeby uważać na drodze). W suche dni idealnie daja radę jak dobre letnie opony. POLECAM SZCZERZE! Nie wydawajcie pieniedzy na dwa komplety, kupcie te Vred.. a nie pożałujecie. A i najważniejsze - niejedną dużą dziurę zaliczyłem i nie ma bąbla ( jak w przypadku niektórych, nawet droższych!!!)

Ocena: 5
ewa napisał(a):

bardzo dobre opony. Dobrze trzymają się drogi

Ocena: 6
DJ napisał(a):

Do miasta na zimę (taką jak mamy) świetne opony. Trochę gorzej jak pada deszcz i jest mokro - bez poślizgów, ale trzeba jechać uważnie. Na suchej nawierzchni zachowują się bardzo dobrze, nawet w ciasnych i ostrych zakrętach. Hamowanie bez zarzutu. Hałasu nie dostrzegam. Co do zużycia paliwa w zimie - wydaje się minimalnie więcej niż w poprzednim sezonie zimowym przy dość starych zimówkach. W lecie opony jeszcze nie sprawdzone.

Ocena: 5

Etykieta Vredestein Quatrac 3 dla rozmiaru 205/55 R16 91 H

E
C
68 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Efektywność paliwowa - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę E.
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Model Vredestein Quatrac 3 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria C oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas - Opona ma doskonałe właściwości akustyczne. Dzięki zoptymalizowanej budowie i nowoczesnej mieszance zapewnia wysoki komfort wewnątrz kabiny pojazdu. Średni poziom hałasu 68dB gwarantuje niczym nie zakłócone doznania z podróży zarówno dla kierowcy, jak i wszystkich pasażerów.

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.