Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Vredestein Sportrac 3

Vredestein Sportrac 3 - test opony

Opony letnie Testy opon letnich

Vredestein Sportrac 3 to opony letnie klasy premium przeznaczone zwłaszcza do aut sportowych i bardzo dynamicznej jazdy. Ten model ogumienia jest ceniony szczególnie przez posiadaczy samochodów o mocnym silniku, ponieważ zapewnia dobrą przyczepność i bezpieczeństwo na każdym typie nawierzchni, nawet przy bardzo agresywnym stylu prowadzenia pojazdu.
Główne zalety Vredestein Sportrac 3 to przede wszystkim:

  • płynna i bezpieczna jazda nawet przy wysokich prędkościach,
  • długi czas użytkowania,
  • charakterystyczna, oryginalna rzeźba bieżnika.

Opony Vredestein Sportrac 3

Ogumienie Vredestein Sportrac 3 to jedna z pięciu generacji tego produktu, co świadczy o dużej popularności modelu wśród kierowców. Dostępny jest w rozmiarach od 15 do 17 cali, czyli pasuje do wielu aut sportowych i luksusowych. Konstrukcja opon zaprojektowana została z myślą o bardzo dynamicznej jeździe, a kierunkowy bieżnik ma za zadanie utrzymywać gumy w stałym kontakcie z nawierzchnią, zarówno suchą, jak i mokrą. Strzałkowy design usprawnia usuwanie wody z czoła opony, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko wystąpienia niebezpiecznego aquaplaningu. Mieszanka gumowa wykonana w technologii High Silica Solution V pozwoliła także zwiększyć żywotność produktu i zmniejszyć opory toczenia, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa. Vredestein Sportrac 3 to zatem doskonałe ogumienie dla wielbicieli szybkiej, dynamicznej jazdy, z zachowaniem najwyższego stopnia bezpieczeństwa i korzystnej ceny.

Opinie o Vredestein Sportrac 3 świadczą o bardzo dobrych warunkach jazdy na oponach zarówno po suchym, jak i mokrym asfalcie. Ich jedyną wadą ma być dosyć wysoki hałas. Testy opon Vredestein Sportrac 3 wypadają bardzo pozytywnie, a model plasuje się zawsze na miejscu w pierwszej dziesiątce rankingu. Najlepiej sprawdził się w 2011 roku na testach ADAC, kiedy to w rozmiarze 195/65 R15 zajął pierwsze miejsce, wyprzedzając tym samym takie światowe marki, jak Continental czy Bridgestone.

Bieżnik Vredestein Sportrac 3


Opony Vredestein Sportrac 3 charakteryzują się kierunkowym bieżnikiem, zaprojektowanym przez Giugiaro Design. Jego szerokie rowki doskonale radzą sobie z odprowadzaniem wody, dzięki czemu ryzyko aquaplaningu jest zredukowane do minimum, a auto prowadzi się pewnie i bezpiecznie nawet po mokrej nawierzchni. Głębokie nacięcia sprawiają, że ogumienie ma stały kontakt z podłożem i zachowuje przyczepność w każdych warunkach. Specjalistyczna mieszanka gumowa z modyfikowaną krzemionką zwiększa żywotność opony i zapewnia jej równomierne, powolne ścieranie. Co więcej, składniki zawarte w kompozycji High Silica Solution V zmniejszają opory toczenia samochodu oraz zużycie paliwa. Vredestein Sportrac 3 to atrakcyjny, oryginalny i agresywny wygląd bieżnika, który dodaje autu charakteru i drapieżności, podkreślając jego sportową stylistykę.

Bieżnik Vredestein Sportrac 3

Opinie o oponieVredestein Sportrac 3


gringo napisał(a):

bardzo dobre opony za ta cene!

Ocena: 5
Norbert napisał(a):

Nie wiem co napisać, opona nie tak dobra jak się spodziewałem. Wywaliłem dużo pieniędzy i chyba niepotrzebnie.

Ocena: 3
mosio24 napisał(a):

Wzorowa opona.

Ocena: 5
cze napisał(a):

Opony po 65 tys. km nadal są w stanie bardzo dobrym. Niestety są coraz głośniejsze, ale to normalne w miarę ścierania. Trzymają w łukach idealnie (oczywiście dużo daje tu też samochód). Mój ma tendencje do zarzucania tyłem, ale pomimo to, opony trzymają się dobrze i szybko łapią przyczepność.

Ocena: 5
szuhoo napisał(a):

wszystko byloby pieknie gdyby nie szum - trojkatny bieznik w kontakcie z asfaltem zawsze wytwarza dziwne gwizdy i to w przypadku kazdych opon tego typu - toyo proxs lun Uni Rainsport takze. Zachowanie na mokrym wzorcowe, na suchym sie kleja zwlaszcza gdy jest cieplo i staja troche miekkie, wzrastaja chyba tez znacznie opory toczenia gdy guma robi sie bardziej miękka. Wygląd boku (profilu) tych opon to pomyłka. Niby nie na wyglądzie się jeżdzi ale on ma chociaż być estetyczny. Tutaj jest czarna guma z krzywo odlanym logo producenta i pokraczną nazwą modelu, poza tym nic. Nic - mikro literki DOT, wymiar. Jeżdzą OK na mokrym, halasuja i nie wygladają - tyle na temat srportrak 3

Ocena: 5
JJM napisał(a):

Z opon jestem bardzo zadowolony, nie wiem czy kupie je jeszcze raz bo chcialbym też dać szansę innym:) Co to do prowadzenia auta to nie mam uwag, odprowadzanie wody - rewelacja! A jak wyglądają to każdy widzi:) zdecydowanie polecam.

Ocena: 5
Kumpel napisał(a):

Przetestowane na górskich drogach we Włoszech, także na ostrych podjazdach na szutrze. Są ok.

Ocena: 6
barni napisał(a):

Opona głośna, jako nowa bardzo rzuca autem - może to minie jak bieżnik trochę się zużyje. Spalanie paliwa jest zdecdowanie większe w porównaniu do poprzedniczek ( Michelin Energy Saver ) jak i ich zużycie - przez miesiąc jazdy (około 4500 tys.km) zjechały się o 1,5 mm więc wątpię że wytrzymają dwa sezony jak poprzednie opony. Przy intensywnej jeździe raczej nie polecam (niestety nie miałem wyboru i zostały takie założone do auta służbowego) , proponuję dołożyć parę złotych i kupić lepsze opony.

Ocena: 4
Pach napisał(a):

Opona źle wykonana, zbyt duze niewyważenie. Mała powierzchnia kontaktu z podłożem daje niepewność na suchym i duże zużycie - na max 45000 km. Są lepsze za tą cenę.

Ocena: 3

Etykieta Vredestein Sportrac 3 dla rozmiaru 205/55 R16

Opona w testach

(lewa kolumna oznacza miejsce w tescie)
9 Test opon letnich ACE 2012 w rozmiarze 205/55 R16
1 Test opon letnich ADAC 2011 w rozmiarze 195/65 R15
3 Test opon letnich "Engineering World" 2011 w rozmiarze 205/55 R16
7 Test opon letnich "Auto Zeitung" 2010 w rozmiarze 205/55 R16 - klasa premium

Ocena klientów


5/6

Zobacz również opony