Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Vredestein Ultrac Cento

Vredestein Ultrac Cento - test opony

Vredestein Ultrac Cento to opony, po których można spodziewać się najlepszych osiągów niezależnie od warunków atmosferycznych, nawet tych najbardziej ekstremalnych. Wykonane ze specjalnej, lekkiej i niezwykle trwałej mieszanki zapewniają jej trwałość, zwiększenie odporności na uszkodzenia i obniżenie oporów toczenia, co przekłada się bezpośrednio na zmniejszenie zużycia paliwa i niższą emisję CO2 do atmosfery.

Test opony Vredestein Ultrac Cento wykazał, że opony gwarantują doskonałą przyczepność do nawierzchni, także w ekstremalnych warunkach i doskonałe, natychmiastowe odprowadzanie wody spod kół, a wszystko to za sprawą symetrycznego bieżnika, specjalnie ułożonym klockom i szerokim rowkom. Bezpieczna i komfortowa podróż, która zadowoli wszystkich użytkowników.

Bieżnik Vredestein Ultrac Cento


Bieżnik Vredestein Ultrac Cento

Opinie o oponieVredestein Ultrac Cento


makito napisał(a):

Opona bardzo dobra na każda nawierzchnię. Chociaż jest to w Polsce mało znana firma, to osobiście uważam że opony sa najwyżesze klasy. Wcześniej jeżdziłem na Continentalu i uważam ze Vredestein jest lepszy.

Ocena: 5
Użytkownik napisał(a):

Po przejechaniu 30 tys km mam dobrą opinię o tych oponach. Zadowalające właściwości jezdne, dobry komfort, niski hałas (dużo zależy od rodzaju asfaltu). Zużywają się normalnie, żadnych niepokojących oznak starzenia czy przyspieszonego ścierania. W porównaniu do Michelin HP Primacy (jeżdżę na nich w innym aucie) nie widzę żadnej różnicy. Porównywalne wrażenia z jazdy i szybkości zużycia.

Ocena: 6
pawelmarek3 napisał(a):

Ogólnie opona dla spokojnej jazdy do polecenia.

Ocena: 4
Alek:) napisał(a):

Widać, że opona do poważnego auta. Świetnie radzi sobie przy naprawdę dużych prędkościach. Auto trzyma się drogi idealnie z racji, że słyszę tylko silnik trudno mi mówić o poziomie hałasu :)

Ocena: 5
Robert napisał(a):

Cicha opona spełniająca oczekiwania

Ocena: 6
wik napisał(a):

Goodyer F1. Vredestain słabiej klei, ale jest cichsza i dobrze trzyma na mokrym. Polecam dla tych, którzy nie przedkładają komfortu nad osiągi! Opona z kompletu 4 się rozwarstwiła. Reklamację przyjęto.

Ocena: 4
Kiero76 napisał(a):

Polecam...

Ocena: 5
DWBMW napisał(a):

Świetnej jakości produkt o bardzo dobrych parametrach. Wysoka odporność na zużycie ( po ok. 5000 km) minimalne ślady. Opona cicha, szumy toczenia niemal niesłyszalne. Bardzo dobra cena. Samochód w zakrętach prowadzi się pewnie i przewidywalnie. Polecam produkt osobom, które lubią szybką ale nie brawurową jazdę.

Ocena: 6
BZ napisał(a):

Jeśli ktoś szuka cichej opony o dobrych/B.dobrych parametrach Tech. i dobrym stosunku jakości do ceny to powinien zainteresować się tą niestety mało znaną w PL marką.

Ocena: 5
Rafik napisał(a):

Niedawno założyłem te oponki sciągając Yokohamy decibel70 i przyznam szczerze że różnica kolosalna na korzyść Vredestein .Nieporównywalny komfort prowadzenia i cudowna cisza . Jednym slowem jestem bardzo zadowoliny . Opony godne polecenia .

Ocena: 6

Etykieta Vredestein Ultrac Cento dla rozmiaru 205/55 R16 94 Y

C
C
67 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Efektywność paliwowa - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C.
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Model Vredestein Ultrac Cento uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria C oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas - Opona ma doskonałe właściwości akustyczne. Dzięki zoptymalizowanej budowie i nowoczesnej mieszance zapewnia wysoki komfort wewnątrz kabiny pojazdu. Średni poziom hałasu 67dB gwarantuje niczym nie zakłócone doznania z podróży zarówno dla kierowcy, jak i wszystkich pasażerów.

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.