Dunlop SP QuattroMaxx - test opony
Bieżnik Dunlop SP QuattroMaxx
Opinie o oponieDunlop SP QuattroMaxx
Kupiłem te opony razem z kompletem zimowych opon Dunlop i tu Opony Dunlop SP QuattroMaxx to po prostu jakieś nieporozumienie, hałas w aucie premium już od prędkości 50kmh jest nie do zniesienia, 4 nowe opony hałasują po równo jak w tirze tak, że nie da się nawet normalnie rozmawiać – od 10 lat użytkuję wyłącznie Dunlop i z czymś takim się nie spotkałem
Dużo cichsze, zwłaszcza przy prędkościach około 100-120 km/h
Auto na tych oponach dobrze się prowadzi na krętej drodze.
Polecam te opony dla wszystkich, którzy dbają o bezpieczeństwo oraz czerpią satysfakcję z jazdy samochodem.
Jest ok
Bardzo szybkie zużycie – myślę ze dwa sezony i potrzebny będzie nowy komplet.
Opony bardzo ładnie prezentują się na samochodzie. Są bardzo ciche, mają dość twardy korpus ale przez to bardzo dobrze i pewnie prowadzi się samochód.
Same opony sprawiają pozytywne wrażenie, dość przewidywalne na drodze, względnie ciche nawet przy dużych prędkościach. Swoją negatywną opinię formułuję z uwagi na fakt, iż w nabytym przeze mnie komplecie dwie opony są najprawdopodobniej źle odlane, co powoduje nieustanne wibracje samochodu. Trudno mi ocenić, czy jest to zwykły niefart, czy też większość opon tej marki dotyczy wspomniany przeze mnie problem.
od wiosny zrobione z 20000 km jak na razie ok
Etykieta Dunlop SP QuattroMaxx dla rozmiaru 235/50 R18 97V
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Charakteryzuje się doskonałymi parametrami na mokrej nawierzchni. Skrócona droga hamowania i wyśmienita przyczepność zostały docenione przez organy kontrolne. Produkt uzyskał świetną notę B, która plasuje go w ścisłej światowej czołówce.
- Efektywność paliwowa - Model Dunlop SP QuattroMaxx uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
- Generowany hałas - Opona ma doskonałe właściwości akustyczne. Dzięki zoptymalizowanej budowie i nowoczesnej mieszance zapewnia wysoki komfort wewnątrz kabiny pojazdu. Średni poziom hałasu 68 dBdB gwarantuje niczym nie zakłócone doznania z podróży zarówno dla kierowcy, jak i wszystkich pasażerów.
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
Lewa kolumna oznacza miejsce w teście3 | Test opon letnich Auto Bild 2017 w rozmiarze 235/50 R18 |
Ocena klientów
5/6
Zobacz również opony