Michelin Pilot Alpin PA3 - test opony
Bieżnik Michelin Pilot Alpin PA3
Opinie o oponieMichelin Pilot Alpin PA3
Dobre opony, sprawdzają się w okresie jesienno-zimowym.
Oponki naprawdę super!
wszystko co najlepsze z michelina
jeśli znajdziesz jakieś wady tej opony - to prawdopodobnie nie znasz się na oponach! są super!
Dobrze trzyma się drogi zarówno na suchym jak i mokrym. Na błotku i śniegu też OK. Świetna w warunkach zimowych na autostradzie, ale w górach też spokojnie daje radę. Natomiast uważam, że ściera się trochę za szybko. Już drugi sezon był zancząco gorszy od pierwszego - zwłaszcza na śniegu. Każdorazowo po ok.15 tys w sezonie. 2 sezony na oponkę to trochę mało przy jej cenie. Ale trudno.
świetne opony, samochód trzyma się jak przyklejony. Test ataku zimy na początku roku przeszły w 100% Warto dopłacić do wersji XL - nie widać śladów zużycia.
Nie najgorsza oponka. Lepsza niż moje poprzednie Dunlopy Sport
Część ocen oczywiście na wyrost. Po założeniu napiszę więcej szczegółów.
Polecam - bardzo dobry stosunek jakości do ceny
Mam poprzednią oponę Pilot Alpin A2 na E class i starsza wersja jest niestety lepsza od A3. Problem leży chyba w tym "słonecznikowym" komponencie dodanym do A3.Na mrozie pozwala to może zachowac większą elastyczność, ale... Opona po prostu jest "śliska" na suchym.
Etykieta Michelin Pilot Alpin PA3 dla rozmiaru 245/45 R17 99V
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę E.
- Efektywność paliwowa - Model Michelin Pilot Alpin PA3 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria C oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
- Generowany hałas
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
(lewa kolumna oznacza miejsce w tescie)6 | Test opon zimowych "Auto Bild" 2011 w rozmiarze 225/40 R18 |
Ocena klientów
5/6