Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Nokian Tyres WRG2

Nokian Tyres WRG2 - test opony

Opony zimowe Testy opon zimowych | Kalkulator opon

Bieżnik Nokian Tyres WRG2


Opinie o oponieNokian Tyres WRG2


truman napisał(a):

Oponki są fajne szczególnie na śniegu i błocie oraz na mokrej nawierzchni. Na suchej także, tylko trochę słychać jakby świst z tych opon ale niewielki. Ogólnie są ok.

gryfa napisał(a):

Naprawdę niezłe opony za niezłą cenę. Już dwie zimy jesteśmy razem:) i ani razu mnie nie zawiodły. Nie są głośne, ładnie się zachowują przy hamowaniu. Jestem bardzo zadowolony.

Heretic napisał(a):

Bardzo dobrze zachowują się przy jeździe na wprost nawet przy gwałtownym hamowaniu na błocie pośniegowym, gorzej gdy trzeba pokonać rondo, czuć że zarzuca samochodem już przy niewielkich prędkościach i co najdziwniejsze, że efekty te potrafią występować już przy mokrej nawierzchni nie mówiąc o śniegu.

qwerty73 napisał(a):

Zdecydowanie najlepsza opona zimowa z jaką ma moje volvo v 50 obcować. Fantastycznie się spisuje na śniegu i błocie śniegowym .

Mike napisał(a):

W każdych warunkach opona sprawdza się świetnie.

Maciek napisał(a):

Polecam każdemu w 100 %

Mały napisał(a):

Naprawde super oponka. Nic dodac nic ujac:)

Jaqoob napisał(a):

Jak je założyłem, to pojechałem potestować i byłem w szoku, bo żeby się poślizgać, to trzeba jeździć dużo szybciej niż na zwykłych zimówkach. Jazda w zimie może być spokojna – trzymają bardzo pewnie i na śniegu i na błocie pośniegowym. Świetnie również na głębokich kałużach – bez problemu, prawie zerowy aquapluning. Z czystym sumieniem polecam.

Wojtisek1 napisał(a):

Niestety muszę zacząć od tego słowa! Najgorsze właściwości, mimo dobrego wyglądu, tej opony są na mokrym śniegu i błocie pośniegowym. Z tym, że ruszanie i kierowlaność są na przyzwoitym poziomie, ale najgorzej jest z hamowaniem! Zaznaczam, że sprawność zawieszenia i amortyzatorów jest na najwyższym poziomie, ale mimo to ABS uaktywnia się bardzo szybko, może przyczyną jest po prostu rodzaj samochodu i jego waga. Mam jednocześnie w tej samej chwili do porównania Goodyear UG7 i Avon Ice turing, oczywiście na innym aucie i w innym rozmiarze, ale zdecydowanie Nokian jest najmniej pewny! Na mokrym i suchym asfalcie WR G2 jest naprawdę dobry i nie można nic mu zarzucić! Dobrze hamuje, skręca, jest wystarczająco pewnie! Z tym, że u nas typowo śniegowych warunków jest najmniej, więc można ocenić te opony jako dobry wybór!

tomaszB napisał(a):

Zachwycony opiniami itd itp postanowiłem je nabyć w styczniu 2009 za cenę rewelacyjną 237zł po rabacie – Kraków ( abbeco.pl) – najtaniej ale nie wyważajcie tam opon , tylko je kupić. Zastanawiałem sie jeszcze nad Dunlopami Response 185/60/15 za 208zł. Poprzednie opony Fulda Supremo – najgorsze opony do tej pory użytkowane przeze mnie. Teraz jestem już po testach nowych nokianów i powiem tak , bez rewelacji i zachwytu . Snieg , błoto posniegowe – uciąg zerowy 2, hamowanie śliskie 2 , trakcja wmiarę przyzwoita 4, trzymanie boczne na 3, mokro i sucho bardzo dobrze. Zużycie paliwa skoczyło o 1 – 1,5 litrów w porównaniu do tej tragicznej FUldy. Nokian Mocno przereklamowany, nie najgorszy , ale do półki Continentala, Vredesteina, Dunlopa to mu daleko . To 3 najlepsze obecnie marki w oponach zimowych. ( goodyear i michelin rowniez mocno przerelkamowany , ale chyba ciut lepsze od nokianów.

Etykieta Nokian Tyres WRG2 dla rozmiaru 245/50 R18 104V

E
E
72 dB dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę E,.
  • Efektywność paliwowa - Model Nokian Tyres WRG2 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.

Opona w testach

Lewa kolumna oznacza miejsce w teście
4 Test opon zimowych "Auto Zeitung" 2010 w rozmiarze 195/65 R15
5 Test opon zimowych "Auto Bild" 2010 w rozmiarze 245/45 R18
5 Test opon zimowych "Sport Auto" 2009 w rozmiarze 225/45 R17
6 Test opon zimowych "Auto Express" 2010 w rozmiarze 205/55 R15
7 Test opon zimowych ADAC 2010 w rozmiarze 225/45 R17
8 Test opon zimowych "Auto Motor und Sport" 2010 w rozmiarze 205/55 R16

Zobacz również opony