Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Nokian WRG2

Nokian WRG2 - test opony

Opony zimowe Testy opon zimowych

Bieżnik Nokian WRG2


Bieżnik Nokian WRG2

Opinie o oponieNokian WRG2


truman napisał(a):

Oponki są fajne szczególnie na śniegu i błocie oraz na mokrej nawierzchni. Na suchej także, tylko trochę słychać jakby świst z tych opon ale niewielki. Ogólnie są ok.

Ocena: 5
Wojtisek1 napisał(a):

Niestety muszę zacząć od tego słowa! Najgorsze właściwości, mimo dobrego wyglądu, tej opony są na mokrym śniegu i błocie pośniegowym. Z tym, że ruszanie i kierowlaność są na przyzwoitym poziomie, ale najgorzej jest z hamowaniem! Zaznaczam, że sprawność zawieszenia i amortyzatorów jest na najwyższym poziomie, ale mimo to ABS uaktywnia się bardzo szybko, może przyczyną jest po prostu rodzaj samochodu i jego waga. Mam jednocześnie w tej samej chwili do porównania Goodyear UG7 i Avon Ice turing, oczywiście na innym aucie i w innym rozmiarze, ale zdecydowanie Nokian jest najmniej pewny! Na mokrym i suchym asfalcie WR G2 jest naprawdę dobry i nie można nic mu zarzucić! Dobrze hamuje, skręca, jest wystarczająco pewnie! Z tym, że u nas typowo śniegowych warunków jest najmniej, więc można ocenić te opony jako dobry wybór!

Ocena: 4
Jaqoob napisał(a):

Jak je założyłem, to pojechałem potestować i byłem w szoku, bo żeby się poślizgać, to trzeba jeździć dużo szybciej niż na zwykłych zimówkach. Jazda w zimie może być spokojna - trzymają bardzo pewnie i na śniegu i na błocie pośniegowym. Świetnie również na głębokich kałużach - bez problemu, prawie zerowy aquapluning. Z czystym sumieniem polecam.

Ocena: 5
Mały napisał(a):

Naprawde super oponka. Nic dodac nic ujac:)

Ocena: 5
Maciek napisał(a):

Polecam każdemu w 100 %

Ocena: 6
Mike napisał(a):

W każdych warunkach opona sprawdza się świetnie.

Ocena: 6
qwerty73 napisał(a):

Zdecydowanie najlepsza opona zimowa z jaką ma moje volvo v 50 obcować. Fantastycznie się spisuje na śniegu i błocie śniegowym .

Ocena: 6
Heretic napisał(a):

Bardzo dobrze zachowują się przy jeździe na wprost nawet przy gwałtownym hamowaniu na błocie pośniegowym, gorzej gdy trzeba pokonać rondo, czuć że zarzuca samochodem już przy niewielkich prędkościach i co najdziwniejsze, że efekty te potrafią występować już przy mokrej nawierzchni nie mówiąc o śniegu.

Ocena: 5
gryfa napisał(a):

Naprawdę niezłe opony za niezłą cenę. Już dwie zimy jesteśmy razem:) i ani razu mnie nie zawiodły. Nie są głośne, ładnie się zachowują przy hamowaniu. Jestem bardzo zadowolony.

Ocena: 5
tomaszB napisał(a):

Zachwycony opiniami itd itp postanowiłem je nabyć w styczniu 2009 za cenę rewelacyjną 237zł po rabacie - Kraków ( abbeco.pl) - najtaniej ale nie wyważajcie tam opon , tylko je kupić. Zastanawiałem sie jeszcze nad Dunlopami Response 185/60/15 za 208zł. Poprzednie opony Fulda Supremo - najgorsze opony do tej pory użytkowane przeze mnie. Teraz jestem już po testach nowych nokianów i powiem tak , bez rewelacji i zachwytu . Snieg , błoto posniegowe - uciąg zerowy 2, hamowanie śliskie 2 , trakcja wmiarę przyzwoita 4, trzymanie boczne na 3, mokro i sucho bardzo dobrze. Zużycie paliwa skoczyło o 1 - 1,5 litrów w porównaniu do tej tragicznej FUldy. Nokian Mocno przereklamowany, nie najgorszy , ale do półki Continentala, Vredesteina, Dunlopa to mu daleko . To 3 najlepsze obecnie marki w oponach zimowych. ( goodyear i michelin rowniez mocno przerelkamowany , ale chyba ciut lepsze od nokianów.

Ocena: 4

Etykieta Nokian WRG2 dla rozmiaru 245/50 R18 104V

E
E
72 dB dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Efektywność paliwowa - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę E.
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Model Nokian WRG2 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.