Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Vredestein Ultrac Vorti

Vredestein Ultrac Vorti - test opony

Vredestein Ultrac Vorti - to najwyższej klasy opony samochodowe, dzięki którym masz pewność, że Twój samochód będzie poruszał się bezpiecznie nawet po najtrudniejszym terenie.

Co wyróżnia opony Vredestein Ultrac Vorti?

1. Asymetryczna budowa bieżnika - dzięki niej, opona zwiększa swoje tarcie co przedkłada się na krótszą drogę hamowania.

2. Inna budowa opon przednich i tylnych. Opony przednie zostały skonstruowane z myślą o odprowadzaniu wody. Z kolei opony tylne, zostały tak zmodyfikowane by maksymalnie zwiększyć ich przyczepność i skrócić drogę hamowania.

3. Ze względu na swoją budowę, opona ta świetnie "komunikuje się" z samochodami sportowymi. Nie oznacza to jednak, że nie warto jej stosować w bardziej "klasycznych" rozwiązaniach.

Bieżnik Vredestein Ultrac Vorti


Bieżnik Vredestein Ultrac Vorti

Opinie o oponieVredestein Ultrac Vorti


Michal napisał(a):

Bardzo dobre opony dla dynamicznych kierowców. Doskonała przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Doskonała trwałość.

Ocena: 6
Stefan napisał(a):

Bardzo dobrze tłumia nierownosci. Nie sa twarde. Na kolach 19" komfort jest bardzo dobry. Nie jest twardo jak na taczce.

Ocena: 6
john g napisał(a):

Dobre opony w tej cenie. W szczególności dobry stosunek ceny do jakości.

Ocena: 5
Tomek napisał(a):

Witam, Napiszę krótko. Opony użytkowane dość intensywnie, od kwietnia przejechałem już około 20000 km, a po oponach nie widać zbytniego zużycia. Moje auto to ciężki SUV BMW X5. Miałem wątpliwości czy to będzie dobry wybór, ale po przeczytaniu opinii innych zaryzykowałem. I nie zawiodłem się. W poprzednich oponach, przy mokrej nawierzchni zdarzało mi się odczuć działanie DSC (ESP) czy ABS, natomiast w przypadku tych opon nie zdarzyło się to jeszcze ani razu. Kleją się do jezdni niczym glonojad do szyby akwarium. Gorąco polecam jako alternatywa dla drogich marek klasy premium. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać. Może i wygląd to drugo- czy trzeciorzędna sprawa, ale te opony naprawdę ładnie wyglądają na samochodzie. Jeszcze raz polecam.

Ocena: 6
gert napisał(a):

super opony, ale twardnieją gdy robi się zimno

Ocena: 6
Lukas napisał(a):

Doskonałe opony na mokrej i suchej nawierzchni. Odkąd są zamontowane w moim samochodzie, zdałem sobie sprawę, jak ciche są. Jestem zadowolony mając je, nawet podczas pokonywania zakrętów z większą prędkością, samochód zachowuje sie jak przyklejony do asfaltu. Zdecydowanie polecam te opony każdemu. Wysoka wydajność, wygląd też ok, zdecydowanie kupię je ponownie.

Ocena: 6
Remigiusz napisał(a):

Dobre opony klasy wyższej, jeszcze za rozsądne pieniądze.

Ocena: 6
Marek Kanikowski napisał(a):

Opona do samochodów sportowych i limuzyn z zacięciem sportowym.

Ocena: 5
Jarek napisał(a):

Opony ciche, samochód pewniej się trzyma w zakrętach komfort ok jestem zadowolony z wyglądu i mogę je polecić innym użytkownikom?

Ocena: 5
Vivadental napisał(a):

Dobre opony i rewelacyjna obsługa.

Ocena: 6

Etykieta Vredestein Ultrac Vorti dla rozmiaru 225/35 R19 88 Y

F
B
70 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Efektywność paliwowa - Wykazuje bardzo przeciętne zachowanie na mokrej nawierzchni. Ogumienie, które uzyskało notę F nie jest polecane na klimaty, w których występują częste opady deszczu.
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Model Vredestein Ultrac Vorti stanowi doskonały wybór dla kierowców ceniących sobie zarówno ekonomiczną, jak i ekologiczną jazdę. Może poszczycić się bardzo wysoką kategorią B efektywności paliwowej. Zminimalizowane opory toczenia pozwalają na odczuwalną oszczędność przy spalaniu paliwa, a dodatkowo sprawiają, że samochód emituje mniej spalin do atmosfery.
  • Generowany hałas - Średni poziom hałasu opony na poziomie 70dB oznacza, że posiada ona dobre parametry komfortu akustycznego. Zapewnia stosunkowo cichą pracę oraz redukcję drgań. Dzięki temu można cieszyć się z podróży, bez uciążliwego, jednostajnego szumu.

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.